BHP i PPOŻ
Chcąc sprostać Państwa oczekiwaniom, dysponujemy szeroką ofertą z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, a także ochrony przeciwpożarowej. Nasze usługi obejmują swym zakresem nadzór oraz kompleksową obsługę BHP i PPOŻ.
Szkolenia BHP czy PPOŻ możemy wykonywać w Państwa firmie.
Nasza współpraca może mieć charakter stały, oparty na umowie, lub tymczasowy na zasadzie jednorazowych zleceń.
Pełen zakres czynności wykonywanych przez naszą firmę w ramach umowy stałego nadzoru BHP
- Przeprowadzanie wszystkich wymaganych szkoleń BHP dla pracodawców, osób kierujących pracownikami, oraz pozostałych zatrudnionych pracowników
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
- Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy
- Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych, oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych
- Podejmowanie działań w zakresie zwiększania poziomu bezpieczeństwa i higieny pracy przy właściwym doborze środków ochrony indywidualnej i zbiorowej
- Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zapewnienia wymagań ergonomii na stanowiskach pracy
- Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby
- Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą
- Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy
- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków